När det kliar i fingrarna…

Hur inleder man sitt första inlägg? Ska jag hälsa alla, än så länge, ovetande läsare, välkomna? Ska vi skåla tillsammans för att ännu en inredningsblogg är född?

JA!

Välkomna till designhimlen. Det är här de bästa godbitarna från vår designvärld kommer att dyka upp, vare sig man är intresserad av shabby chic eller industridesign!
Jag själv är en allätare när det kommer till inredning och trivs bäst om jag får blanda olika stilar hej vilt! Lite av varje helt enkelt. Dock på ett mycket smakfullt sätt!

Jag kommer först och främst att uppdatera denna blogg (som jag vill kalla något annat än blogg, men vad vet jag inte än) med ispirerande bilder både från min vardag och från drömvärldens alla utrymmen och gömmor, internet, tidningar, you name it.

Detta är en avlastningsplats för mig där jag kan få samla det jag tycker om, rent utsagt brinner för, och förhoppningsvis dela med mig av det.

Att en dag, på riktigt, få arbeta med inredningens alla detaljer så som tyger, färger, armaturer och bastanta möbler, är det jag drömmer om allra mest.

När man väl har tagit sig in i denna värld, vill man stanna föralltid.

Välkomna!

Lämna en kommentar